wtorek, 2 maja 2017

Podsumowanie kwietnia

Tym razem przychodzę nieco spóźniona, ale pozwoliłam sobie na weekend odpoczynku, bo w ciągu ostatniego tygodnia całkiem sporo się działo w moim prywatnym życiu. Poza małymi problemami zdrowotnymi, skończyłam szkołę średnią i za dwa dni podchodzę do pierwszej matury, z języka polskiego. Był moment stresowy, w którym brałam się ostro za naukę, jednak teraz jestem spokojna i żyję w świadomości, że będzie co będzie. Niestety widać odbiło się na to nieco na moim czytaniu i w kwietniu było marnie. Często bardziej miałam ochotę się pouczyć zamiast poczytać, a na koniec jeszcze zabrałam się za kilka książek naraz. W tej chwili mam rozpoczęte 4 książki, ale planuję, że najpierw skończę  Ścianę Burz, a dopiero potem wezmę się za resztę. 

Na szczęście zapas postów się przydał, zwłaszcza w ciągu ostatnich dwóch tygodni udało mi się opublikować kilka zaległych recenzji (uwierzycie, że czytałam je i pisałam o nich jeszcze w wakacje?). Nadal go posiadam. Mam do opublikowania około 20 postów, w tym całkiem sporo recenzji. W przyszłości na pewno jeszcze się przydadzą. :) A teraz czas na cyferki!

Książka miesiąca:

Przeczytane: 2
Cichowski Rafał Pył Ziemi 8/10
Bonk Krzysztof Iskry Czasoświatu 6/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie komentarz, ponieważ bardzo mnie to motywuje do dalszego pisania o książkach. Pamiętaj jednak, że jest to miejsce na dyskusje na temat posta, a nie spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...