środa, 16 listopada 2016

English Matters nr 61



Światło dzienne niestety strasznie mnie ostatnio nie rozpieszcza, ponieważ nawet gdy wracam do domu o ludzkiej godzinie, gdy słońce powinno stać wysoko nad horyzontem to i tak jest szaro. Oczywiście rzutuje to na jakości zdjęć. Mój telefon nie jest wyposażony w jakiś mega dobry aparat, ale latem sprawdzał się idealnie. Teraz to właściwie większość zdjęć jest niskiej jakości albo prześwietlonych, bo muszę użyć flesza, żeby cokolwiek było na nich widać, dlatego chciałabym wam oszczędzić widoku horroru każdego fotografa i w tej recenzji English Matters wstawiam jedynie zdjęcie okładki numeru, która notabene jest jednym z największych jego plusów.

Colorful Media stawia ostatnio na wektorowe grafiki na okładkach, co niesamowicie mnie cieszy. Sama zdecydowanie bardziej wolę posługiwać się takimi clipartami niż fotografiami tym bardziej jeśli w prosty i jednocześnie trafny sposób nawiązuje ona do głównego artykułu całości. Angielska gramatyka to zmora większości uczniów, również moja, dlatego bardzo cieszę się, że otrzymałam trzydzieści podpowiedzi, która pomogą mi się nią posługiwać. ;)

Poza tym w tym numerze możemy przeczytać o tym:
  • jak rola Lokiego w produkcjach Marvela przyniosła wielki przełom w karierze Toma Hiddlestona,
  • jak wyglądało życie sióstr Brontë, o którym opowiada autorka ich biografii,
  • jak wyglądała pisarska kariera Jojo Moyes oraz sylwetki jej najpopularniejszych książek,
  • dlaczego warto kupować mniej ale w lepszej jakości i co na to przemysł odzieżowy,
  • najważniejsze zwroty w dialogu z klientem bądź sprzedawcą,
  • kiedy używać needn't have done, a kiedy didn't need to
  • czy lepiej wybrać Oxford czy Cambridge,
  • jak wyglądają najpiękniejsze i najbardziej nietypowe drogi Europy,
  • oraz jak powstały remixy znanych utworów.
Był to niesamowicie interesujące wydanie. Z ciekawością przeczytałam wszystkie artykuły i nawet nie miałam ochoty żadnego opuszczać. Przede wszystkim cieszy mnie jednak dużo większa zawartość artykułów o charakterze edukacyjnym, ponieważ każdemu z uczących się angielskiego na pewno bardzo się przydadzą. Właśnie je z całości polecam najbardziej.

Za możliwość przeczytania serdecznie dziękuję Wydawnictwu Colorful Media

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie komentarz, ponieważ bardzo mnie to motywuje do dalszego pisania o książkach. Pamiętaj jednak, że jest to miejsce na dyskusje na temat posta, a nie spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...