środa, 5 lipca 2017

Bookhaul - czerwiec 2017


Wreszcie, po długich zmaganiach z moim telefonem, mam zdjęcie, które choć nie jest jeszcze idealne, to nadaje się do pokazania w poście. Niby mamy lato i powinna być piękna, sprzyjająca fotografiom słabej jakości pogoda, ale albo nie mam czasu w ciągu dnia albo jest brzydka albo słońce za mocno świeci - tak ja właśnie teraz. Trochę mnie to irytuje, bo bardzo chcę pokazać wam, jakie książki przybyły do mnie w czerwcu. O dziwo, nie ma wśród nich żadnego egzemplarza recenzenckiego, a same prezenty urodzinowe! Na początku miesiąca wybiła mi kolejna okrągła dziesiątka i z tego powodu przyszło do mnie kilka perełek.

  • Księga Wszystkich Dokonań Sherlocka Holmesa sir Arthura Conana Doyle'a, od taty,
  • Mitologia Nordycka Neila Gaimana, jw,
  • Metro 2033 Dmitry Glukhovsky, jw.
  • Bitwa o Skandie Johna Flanagana, od przyjaciółki,
  • Nowy wspaniały świat Aldousa Huxleya, od taty.
Czytaliście już którąś z tych książek? Będzie mi miło, jeśli podzielicie się opinią, a jeśli nie to może moje zdanie o jednej z nich bardzo was ciekawi i chcielibyście, żebym zrecenzowała ją jak najszybciej? ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie komentarz, ponieważ bardzo mnie to motywuje do dalszego pisania o książkach. Pamiętaj jednak, że jest to miejsce na dyskusje na temat posta, a nie spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...