niedziela, 26 lutego 2017

Jak dobrze znasz Suomi? #2

Zawsze byłam niesamowicie ciekawa co tak naprawdę wiedzą o mnie moi czytelnicy. Jakie mają mniemanie o mojej osobie poprzez pryzmat oblicza, które pokazuje na blogu. Z tą myślą właśnie powstał pomysł na taką małą zabawę w tego, kto wie o mnie najwięcej. Ułożyłam piętnaście pytań na temat moich preferencji czytelniczych i wysłałam je do kilku blogerów, którzy z ogromną chęcią zgodzili się wziąć udział. Kolejnym uczestnikiem jest Aleksandra z Szarej Kawiarenki, która kojarzy mi się z taką osobą, która jest zawsze w cieniu i cały czas obserwuję. ;)

1. Jaka jest moja ulubiona książka?

Nomen Omen? Wydaje mi się, że kilka razy wspominałaś, że bardzo ci się podobała i lubisz pisarkę.

ŻLE!
To rzeczywiście prawda i Nomen Omen znajduje się bardzo wysoko na mojej liście ulubionych książek, ale nie na samym szczycie. Tam jak na razie są Królowie Dary Kena Liu.

2. Jaka jest moja ulubiona polska pisarka?

Marta Kisiel.

DOBRZE!

3. Na punkcie jakiej pisarki miałam obsesje w te wakacje?

Tess Gerritsen?

DOBRZE!

4. Dlaczego lubię czytać nie tylko Amerykanów?

Chcesz poznać nowych autorów, nowe powieści i rozwiązania fabularne, nie chcesz ograniczać się do autorów jednej narodowości.

ŻLE!
Myślę, że samo przypomnienie o odpowiedzi Kitty wystarczy. ;)

5. Jaka jest moja ulubiona ekranizacja książki?

Tu nawet nie próbuję strzelać, nie mam pojęcia ;)

ŻLE!
Harry Potter ;)

6. Ile książek mniej więcej książek udaje mi się przeczytać w miesiącu?

6, czasem więcej.

DOBRZE!
Przedział się zgadza, więc mogę uznać odpowiedź.

7. Kto jest moim pisarskim autorytetem?

King i Rowling.

DOBRZE!
Zgadza się tylko pierwsza część, ale odpowiednie nazwisko padło, więc uznaję.

8. Na jaką premierę czekam aktualnie najbardziej?

Nie wiem. Strzelam, że to może być jakaś nowość od Kisiel lub Kinga, skoro lubisz tych autorów, ale pewności nie mam.

DOBRZE!
Znowu jedynie część odpowiedzi, ale chodzi oczywiście o Siłę Niższą Marty Kisiel ;)

9. Dlaczego Jace jest idealny?

Bo kto go nie uwielbia...? Jace całym swoim charakterem potrafi uwieść - sarkastycznym humorem, odwagą, ale też troską. Myślę, że coś z tego może trafiać do ciebie.

ŻLE!
Mój powód jest trochę bardziej płytszy, bo Dary Anioła czytałam bardzo dawno temu i niewiele już pamiętam. Jedynie, że uroda Jace'a jest idealnym odzwierciedleniem mojego księcia na białym rumaku. :)

10. Co ile dni dodaje posta?

Co 3, ale bywa, że odstępy są większe i mniejsze - systematyczność nie jest Twoją mocną stroną ;)

DOBRZE!
Zgadza się, ale ta niesystematyczność wynika bardziej z braku czasu niż zapominalstwa lub czegoś innego. ;)

11. Co najczęściej pije przy czytaniu?

Herbata. Przynajmniej jeśli publikujesz jakieś zdjęcia z jakimś napojem, to jest to właśnie ona.

DOBRZE!

12. Jaka jest moja ulubiona lektura szkolna?

Zbrodnia i Kara

DOBRZE!

13. Czego w moim czytelniczym życiu najbardziej brakuje?

Stawiam, że czasu na czytanie i wracanie do ulubionych książek.

DOBRZE!

14. Ile książek przeczytałam w zeszłym roku kalendarzowym?

72

DOBRZE!
Trafiłaś idealnie ;)

15. Kto zazwyczaj jest moim ulubionym bohaterem w książce?

Hm... I to jest trudne pytanie, bo nie czytam Twoich recenzji na tyle regularnie, by ogarnąć. Przypuszczam, że są to zwykle mężczyźni, może czarne charaktery - zwykle kreuje się je ciekawiej niż postacie pozytywne lub żeńskie. A jeśli z tym nie trafiłam, to jestem pewna, że postać już na starcie dostaje dodatkowe punkty za bycie Finem :D

DOBRZE!
Właściwie to nie do końca, ale nie mogę się oprzeć tej odpowiedzi. Szczególnie ostatniemu zdaniu.

Oli udało się odpowiedzieć prawidłowo na 11 pytań, co plasuje ją w gronie stalkerów i na razie na pierwszym miejscu w rankingu, który pojawi się po opublikowaniu wszystkich odpowiedzi. ;) A wam na ile pytań udałoby się odpowiedzieć?

PS. Ten post stanowi czystą rozrywkę i nie ma na celu dzielenia moich czytelników na grupy.
PS2. Odpowiedzi są aktualne na początek października 2016.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie komentarz, ponieważ bardzo mnie to motywuje do dalszego pisania o książkach. Pamiętaj jednak, że jest to miejsce na dyskusje na temat posta, a nie spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...