sobota, 1 lipca 2017

Podsumowanie czerwca

Jakość pozostawia wiele do życzenia, ale ani pogoda ani czas mnie nie rozpieszczają  :|

Musicie mi wybaczyć aż taką obsówkę z podsumowaniem kolejnego miesiąca, ale dwa ostatnie dni czerwca były po prostu szalone. Wczoraj nie tylko odbierałam wyniki matur, ale również podchodziłam do praktycznej części mojego egzaminu zawodowego (był dziwnie łatwy), a że nasza klasa idzie na dwie tury to poczekałam jeszcze na przyjaciółkę. I wychodząc z domu o godzinie 6:30, wylądowałam w nim z powrotem gdzieś około 21:30. Sama matura poszła mi lepiej niż przypuszczałam - zwłaszcza pisemny polski, bo z sali wychodziłam strasznie niezadowolona, a wyszło na to, że mam jeden z najlepszych wyników w Polsce. Od 91% zaczyna się centyl 100%, a ja mam 94%. Z moich obliczeń wynika, że jest to grono około 200-300 osób. Z kolei dzisiaj wystałam się w kolejce do biura rekrutacji, ale opłacało się... Jestem już studentką! W samym czerwcu przeczytałam zdecydowanie mniej niż uprzednio, ale uważam, że jak na tak wiele zmian w życiu to i tak utrzymuje całkiem dobry poziom. Sam blog na początku był nieco mniej aktywny na początku, bo miałam problemy techniczne, przez byłam od was odcięta przez prawie dwa tygodnie. I jeszcze przepraszam za chaos w tym tekście, ale jestem naprawdę bardzo mocno podekscytowana wszystkim, co się ostatnio dzieje!


Przeczytane: 6

Maas Sarah J. Korona w Mroku 6/10
Larsson Stieg Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet 7/10
Yepp Laurence i Ryder Joanne Poradnik dla smoka. Co zrobić by twój człowiek zmądrzał 7/10
Hałas Agnieszka Olga i Osty 8/10
Flanagan John Ziemia Skuta Lodem 7/10
Olchowy Artur Czarownica znad Kałuży 8/10

Najlepsza książka:

Hałas Agnieszka Olga i Osty /Olchowy Artur Czarownica znad Kałuży

Najgorsza książka:

Maas Sarah J. Korona w Mroku

Tymczasem na blogu:

Wyświetleń: 74 978
Obserwatorów: 164
Polubień fanpage'a: 90

Najpopularniejsze posty


A jak wam minął miesiąc? :)


PS. Powiedzcie mi, co jest w tej recenzji Szukając Kopciuszka, że ona tyle czasu utrzymuje się na pierwszym miejscu najczęściej wyświetlanych postów?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie komentarz, ponieważ bardzo mnie to motywuje do dalszego pisania o książkach. Pamiętaj jednak, że jest to miejsce na dyskusje na temat posta, a nie spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...