niedziela, 1 maja 2016

Podsumowanie kwietnia

źródło: calender-hd.com
Szczerze to nawet nie wiem, kiedy ten miesiąc minął. Nie czuję się, jakby właśnie zaczynał się maj i przecież niedługo miały nadejść wakacje. Tym bardziej, że ja przeczytałam już ponad trzydzieści książek w tym roku, choć w zeszłym do maja nie udało mi się nawet przekroczyć tej liczby, bo widzicie kwiecień to kolejny miesiąc, w którym głównie czytałam. Nieprędko zdarzy się czas, w którym dorównam osiągnięciu z lutego, ale osiem książek to wciąż całkiem spora liczba, a jeśli uda mi się ją utrzymać przez cały roku to będę miała w nim genialny wynik. Oczywiście nic na siłę, ale było całkiem miło. A tak poza tym to w kwietniu nie zdarzyło się nic ciekawego. Większość planów i pomysłów na posty okołoksiążkowe mam w maju (jeśli w końcu ogarnę swojego lenia i usiądę do ich napisania). Mam nadzieję również, że ucieszycie się z powrotu wyzwania Czytam nie tylko Amerykanów!, co prawda w zmienionej formie, bo w końcu mam na nie pomysł. W najbliższym czasie powinien pojawić się post z dokładniejszymi informacjami i nowym bannerkiem. W dalszym ciągu powoli piszę dla was notkę o moich niepopularnych opiniach o popularnych książkach w nieco innym wydaniu niż na większości blogów, układam playlisty itp. Wszystko niestety jest dopiero w fazie tworzenia, bo, jak wspomniałam wcześniej, mam okropnego lenia do działalności internetowej... więc może lepiej poczytajcie o tym co przeczytałam i co działo się na blogu.

Książka miesiąca:
Przeczytane: 8
Laisen Artur CK Monogatari 9/10
King Stephen Bazar Złych Snów 8/10
Lehtolainen Leena Spirala Śmierci 9/10
Pyper Andrew Demonolog 7/10
Kubasiewicz Magdalena Spalić Wiedźmę 9/10
Hoover Colleen Szukając Kopciuszka 7/10
Salisbury Melinda Córka Zjadaczki Grzechów 8/10
Orwell George Folwark Zwierzęcy 8/10

Plany czytelnicze na maj:
Pullman Philip Złoty Kompas
Lewis C.S. Opowieści z Narnii. Książę Kaspian
Kowaleczko-Szumowska Monika Gallop '44
Zafon Carlos Ruiz Gra Anioła

Najgorsza książka: Chrisite Agatha ABC

10 komentarzy:

  1. Spalić wiedźmę to naprawdę świetna książka. Niesamowicie mnie wciągnęła. Super wynik! :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
  2. 8 książek to bardzo dobry wynik. Wielkie gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham "Córkę Zjadaczki Grzechów", a już niedługo drugi tom! :D
    Pozdrawiam serdecznie ;*
    http://ravenstarkbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję przepięknego wyniku! Co u mnie - widać na blogu. :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Ci wyniku!
    I już się nie mogę doczekać powrotu "NieAmerykanów"

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyników i życzę powodzenia w realizacji czytelniczych planów! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Patrząc po ocenach przeczytanych przez Ciebie książek, miałaś bardzo udany kwiecień :) Wynik świetny - gratuluje i życzę równie zaczytanego maja :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyniku!
    Nie czytałam żadnej z przeczytanych przez ciebie książek, ale mam w planach "Folwark zwierzęcy" :D.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobry wynik, gratuluję! Życzę zaczytanego maja ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spalić wiedźmę ♥♥♥ Ta książka jest niesamowita! :D
    Gratuluję takiego wyniku. U mnie w kwietniu było baaardzo źle pod względem czytelniczym, ale już zaczynam wszystko ogarniać :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie komentarz, ponieważ bardzo mnie to motywuje do dalszego pisania o książkach. Pamiętaj jednak, że jest to miejsce na dyskusje na temat posta, a nie spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...