niedziela, 10 kwietnia 2016

Co znalazło się na mojej półce w trakcie trwania bloga? - #bookhaul

Dokładnie osiem miesięcy temu (5 sierpnia 2015 roku) pojawił się pierwszy post na Biblioteczce, w którym witałam się z wami wszystkimi i przez cały czas jego trwania nie wstawiałam tutaj żadnego bookhaule, z tego co nowego zakupuję na moją prywatną półkę. Raczej opowiadałam wam tylko o tym, co wypożyczam z biblioteki, ponieważ własnych książek w miesiącu kupuje bardzo mało, czasem wcale. Ostatnio jednak zbytnio zawalam was recenzjami i sama czuję, że powinnam wrzucić już coś innego w stylu takiego właśnie zapychacza. Chciałabym wam pokazać, co takiego pojawiło się na mojej półce od momentu powstania bloga do dnia dzisiejszego, bo może się zaraz okazać, że z tego okresu mam całkiem sporo książek nawet nie licząc ebooków. Zatem, żeby nie przedłużać przejdę do rzeczy.

   
  
  
  
  

... czyli razem w ciągu tych ośmiu miesięcy do mojej biblioteczki trafiło 15 książek. Niezbyt dużo, ale większość to świetną pozycję, więc nie mam co narzekać. 
Czytaliście te książki? Któraś bardzo wam się podobała? A może macie na którą ochotę?
No i jeszcze na koniec mały bonusik w postaci wyglądu mojej biblioteczki na żywo. :)


PS. Nie ma tu Portalu, bo jeszcze go nie przeczytałam.

7 komentarzy:

  1. Nie czytałam, ale mam w planach prozę Marty Kisiel. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tych wymienionych przez ciebie kupiłam tylko 3: Królową i faworytkę, Złodziejską magię i Anioła burz. Ale kilka z tych książek chętnie bym od ciebie pożyczyła, jak np. Aplikację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam książki Trudi i je uwielbiam, z resztą jak wszystkie jej historie. ;) Książki Marty Kisiel również bardzo miło wspominam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam tylko 3 książki z twojej listy - "Złodziejską magię", "Dożywocie" oraz "Partials". W planach mam drugi tom cyklu Trudi Canavan, "Atlas chmur" i może kiedyś "Aplikację". Pozdrawiam :)
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Książkę Marty Kisiel chciałabym przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W takiej sytuacji mogę powiedzieć tylko jedno - wow, jak dobrze musisz mieć wyposażoną swoją bibliotekę, skoro publikujesz tak wiele recenzji, a kupujesz tak niewiele! Taka biblioteka to prawdziwy skarb ;) Ja zamieszczam haule co dwa miesiące, ale dużo książek pochodzi z wymian na LC albo wygranych tam konkursów. Sama bardzo niechętnie kupuję, bo jestem "dusigroszem" ;)
    Z wymienionych powieści posiadam trzy - "Aplikację", "Zwiadowców" i "Partials". Wszystkie bardzo lubię!

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie komentarz, ponieważ bardzo mnie to motywuje do dalszego pisania o książkach. Pamiętaj jednak, że jest to miejsce na dyskusje na temat posta, a nie spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...