wtorek, 1 listopada 2016

Podsumowanie października

Lekko spóźniona, ale w końcu pojawiam się z podsumowaniem kolejnego miesiąca, października. Za oknem jesień w pełni, co niesamowicie nastraja do czytania coraz większych ilości książek i rzeczywiście odbija się to na moim zachowaniu. W momencie, gdy rozpoczynałam przygotowywać ten post nie miałam najmniej pojęcia, o tym, że naprawdę jest ich aż tyle. Dziesięć, bardzo ładna okrągła liczba, która zapewne przekonuje was, że ten miesiąc był dla mnie miesiącem totalnego zaczytania. Zwłaszcza końcówka, kiedy po prostu łyknęłam cztery książki niemal na raz. Przez to nawet nie wiem, o czym więcej wam tutaj napisać. W październiku po prostu siedziałam i non stop czytałam.

Książka miesiąca:

Przeczytane: 10
Patykiewicz Piotr I wrzucą was w ogień 8/10
Kain Dawid Fobia 10/10
Jadowska Aneta Dziewczyna z Dzielnicy Cudów
Patykiewicz Piotr Parch 6/10
Rhodes Morgan Upadające Królestwa 5/10
Dennard Susan Prawdodziejka 8/10
Kisiel Marta Siła Niższa 8/10
Mróz Remigiusz Kasacja 7/10
King Stephen Rok Wilkołaka 6/10
Mróz Remigiusz Zaginięcie 7/10

Najgorsza książka: Rhodes Morgan Upadające Królestwa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie komentarz, ponieważ bardzo mnie to motywuje do dalszego pisania o książkach. Pamiętaj jednak, że jest to miejsce na dyskusje na temat posta, a nie spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...