środa, 2 września 2015

Podsumowanie sierpnia

Pierwszy września, w tym roku, oznacza nie tylko przymus rozpoczęcie kolejnych dziesięciu miesięcy nauki, ale również zakończenie pierwszego pełnego miesiąca pracy mojego bloga - dokładnie piątego sierpnia pojawił się tutaj pierwszy post, a mianowicie powitanie z wami. Od tamtego czasu moje małe miejsce w internecie zyskało dość znaczną popularność za co serdecznie wam dziękuję (i chyba jeszcze podziękuję w przyszło tygodniowym natłoku pytań, bo już przygotowałam ten post i wylewam tam trochę miłości do was, więc się nie przestraszcie) i aż miło mi podsumowywać ten czas dobrze ulokowanej, ciężkiej pracy.

Przeczytane: 6
Andrews Virginia C. "Kwiaty na poddaszu" 3/10
Pike Aprylinne "Skrzydła Laurel" 7/10

Książka miesiąca:

Opublikowanych komentarzy: 238
Wyświetleń od początku: 1807
Obserwatorzy: 47
Opublikowane posty: 8 w tym 4 recenzje, ale poza tym:

Powodzenia w nowym roku szkolnym!
Co łączy się oczywiście z faktem, że posty środowe zapewne nie będą pojawiać się około południa, jak to już bywało, ale około godziny piętnastej lub szesnastej. :)

PS. Szykuję dla was serię postów, w którym wymyśleniu pomogła mi Kitty Ailla!

14 komentarzy:

  1. Mam wielką ochotę przeczytać "Złodziejską magię", bo mam za sobą trylogię Gildii Magów XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że spodobała ci się Złodiejska Magia- cudowna książka! <3. Szkoda, że sierpień dobiegł już końca :( Pozdrawiam :) /Claudie

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że Złodziejska Magia bardzo ci się podobała. Mi również, chociaż książką miesiąca zdecydowanie jest Cień wiatru

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie Ci poszło <3 Oby więcej tak pozytywnych miesięcy! :)

    LeonZabookowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję świetnego pierwszego miesiąca! Uważam, że Twoje recenzje są naprawdę interesujące i cieszę się razem z Tobą tą "znaczącą popularnością"! :)
    Życzę Ci dużo przyjemności z pisania kolejnych postów i dużo wytrwałości!
    Pozdrawiam
    ilmiogattonero.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! Bardzo dobrze prowadzisz bloga, widzę że szybko zyskałaś wielu czytelników - tak trzymaj !
    Ciekawi mnie ta książka Canavan, już dawno nic jej nie czytałam :p
    Pozdrawiam,
    http://magiel-kulturalny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. No mam problem z panią Canavan. Wszyscy zachwalaja, ale to chyba nie moje klimaty.

    Gratuluję tak dużej ilości książek! :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie komentarz, ponieważ bardzo mnie to motywuje do dalszego pisania o książkach. Pamiętaj jednak, że jest to miejsce na dyskusje na temat posta, a nie spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...