niedziela, 7 kwietnia 2019

podsumowanie marca


Marzec był pierwszym miesiącem, w którym postanowiłam przygotować sobie rozpiskę postów, które chciałabym opublikować. Miało to być takim moim motywatorem, żeby być tutaj częściej. Nie do końca mi to wyszło ze względu na pewne sprawy z mojego prywatnego życia, ale nie porzucam tego pomysłu i będę dalej realizować go w kwietniu.

PRZECZYTANE

W marcu udało mi się skończyć zaledwie dwie książki - Zbrodnie i Karasia oraz Śpiące Królewny - ale z drugiej strony jedna z nich była dość sporej objętości. Potem jeszcze zaczęłam czytać drugiego grubaska, no i oczywiście kontynuowałam zaczęte Siedem Bram Adama Fabera. Z tego powodu mogę uznać, że mimo wszystko przeczytałam dość sporo.

OPUBLIKOWANE

Zaś jeśli chodzi o posty, które dla was przygotowałam to pojawiły się tutaj cztery recenzje książek, jedna serialu oraz - z okazji Dnia Kobiet - lista moich ulubionych kobiecych charakterów. Na samym początku opowiedziałam wam oczywiście o tym, co działo się u mnie w lutym, a zaraz potem o Alyssie i Czarach oraz Serii Niefortunnych Zdarzeń. Już po wspomnianej TOPce przyszedł czas na recenzje Zbrodni i Kary oraz Zbrodni i Karasia, takim dziwnym zbiegiem okoliczności. No i na sam koniec moja opinia o rewelacyjnym Teatrze Lalek.

A jak wam minął ten miesiąc? Jakieś plany na kolejny? Ja mam tylko jeden weekend na uczelni, więc mam nadzieję, że uda mi się wykorzystać ten czas na zajęcie się Biblioteczką, czytaniem oraz graniem w gry komputerowe, co ostatnio bardzo mnie wciągnęło. Może obejrzę też jakiś serial :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie komentarz, ponieważ bardzo mnie to motywuje do dalszego pisania o książkach. Pamiętaj jednak, że jest to miejsce na dyskusje na temat posta, a nie spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...