piątek, 8 września 2017

Pierwszy patronat Biblioteczki!


Niezmiernie miło mi poinformować was, że mój blog doczekał się swojego pierwszego patronatu. Biblioteczka obejmie opiekę nad Godziną Diabła, czyli zbiorem opowiadań grozy od Grupy Literackiej Ailes. Jestem z tego niezmiernie zadowolona, szczególnie, że zyski ze sprzedaży zostaną przekazane na cele charytatywne, na rzecz fundacji ROTA.



Godzina, sześćdziesiąt minut, trzy tysiące sekund. W tym czasie może wydarzyć się niemal wszystko... Zapraszamy cię na hipnotyzującą podróż w Godzinę Diabła. Historie zebrane w niniejszej antologii zawładną twoimi zmysłami, wciągną w otchłań mrocznych doznań i niespodzianek, przenosząc do świata, który staje się realny tylko w jednym momencie... Masz dość odwagi by nam towarzyszyć?


Premiera: 17 września

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie komentarz, ponieważ bardzo mnie to motywuje do dalszego pisania o książkach. Pamiętaj jednak, że jest to miejsce na dyskusje na temat posta, a nie spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...