niedziela, 14 maja 2017

Biblioteczny Bookhaul #6

książki, biblioteka

Co prawda do zaliczenia został mi jeszcze jeden egzamin (ustny angielski), ale nie mogłam odmówić sobie nagrody za zdanie ustnego polskiego, którego obawiałam się najbardziej. Gdy tylko udało mi się natrafić na dzień wolny od jakichkolwiek testów wybrałam się do biblioteki, w której nie byłam od prawie dwóch miesięcy i nabrałam sobie nowych książek do przeczytania. Wobec tego postanowiłam również przygotować dawno niewidziany na blogu Biblioteczny Bookhaul. Zawsze lubiłam je robić, dlatego niezmiernie się cieszę na powrót tej serii, a dzisiejszy post zawiera nie tylko wypożyczone ostatnio pozycje, ale również takie, które leżą u mnie od dawna i tylko non stop je przedłużam. Może pokazanie ich tutaj zmotywuje mnie do szybszego ich przeczytania? Przejdźmy więc do przedstawienia gwiazd dzisiejszego postu!
  • Mężczyźni, którzy nienawidzę kobiet Stiega Larssona
  • Robot Adama Wiśniewskiego-Snerga
  • Ktoś we Mnie Sarah Waters
  • Zjawa Michaela Punke
  • Niewolnicy z Soccoro Johna Flanagana
  • Góra Scorpiona Johna Flanagana
  • Achaja. Tom 1 Andrzeja Ziemiańskiego
  • Dreszcz Jakuba Ćwieka
  • Grawitacja Tess Gerritsen
Czytaliście którąś z nich? Co myślicie o tych książkach? A może chcielibyście i czekacie na moją opinię? Doradźcie mi od czego powinnam zacząć! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie komentarz, ponieważ bardzo mnie to motywuje do dalszego pisania o książkach. Pamiętaj jednak, że jest to miejsce na dyskusje na temat posta, a nie spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...