niedziela, 5 marca 2017

Jak dobrze znasz Suomi? #4

Zawsze byłam niesamowicie ciekawa co tak naprawdę wiedzą o mnie moi czytelnicy. Jakie mają mniemanie o mojej osobie poprzez pryzmat oblicza, które pokazuje na blogu. Z tą myślą właśnie powstał pomysł na taką małą zabawę w tego, kto wie o mnie najwięcej. Ułożyłam piętnaście pytań na temat moich preferencji czytelniczych i wysłałam je do kilku blogerów, którzy z ogromną chęcią zgodzili się wziąć udział. Kolejnym uczestnikiem jest Marta z Cuddle up with a good book :)

1. Jaka jest moja ulubiona książka?

Nomen Omen i Dożywocie.

ŹLE!

2. Jaka jest moja ulubiona polska pisarka?

Marta Kisiel.

DOBRZE!

3. Na punkcie jakiej pisarki miałam obsesje w te wakacje?

Stawiam na Tess Gerritsen.

DOBRZE!

4. Dlaczego lubię czytać nie tylko Amerykanów?

Nie tylko Amerykanie piszą dobre książki.

ŻLE

5. Jaka jest moja ulubiona ekranizacja książki?

Harry Potter?

DOBRZE!

6. Ile książek mniej więcej książek udaje mi się przeczytać w miesiącu?

Średnio 8.

DOBRZE!

7. Kto jest moim pisarskim autorytetem?

Zdecydowanie Stephen King.

DOBRZE!

8. Na jaką premierę czekam aktualnie najbardziej?

Nowa książka Marty Kisiel?

DOBRZE!

9. Dlaczego Jace jest idealny?

Zakładam, że niezłym ciachem musi być.

DOBRZE!
Otóż to. ;)

10. Co ile dni dodaje posta?

Co 2-3 dni.

DOBRZE!

11. Co najczęściej pije przy czytaniu?

Herbatę, kawa mi nie pasuje do Ciebie.

DOBRZE!

12. Jaka jest moja ulubiona lektura szkolna?

Na pewno nie Ania z Zielonego Wzgórza, stawiam na Zbrodnię i Karę.

DOBRZE!

13. Czego w moim czytelniczym życiu najbardziej brakuje?

Jak wszystkim książkoholikom, czasu.

DOBRZE!

14. Ile książek przeczytałam w zeszłym roku kalendarzowym?

Około 70?

DOBRZE!
Dokładnie to 73. :)

15. Kto zazwyczaj jest moim ulubionym bohaterem w książce?

Nie ma reguły może być dobry jak i zły charakter zależy od całokształtu.

ŹLE!



Marta odpowiedziała poprawnie na 12 pytań, co jak dobrze pamiętam jest najlepszym wynikiem i oczywiście jest to grupa stalkerów. :) A wam na ile pytań udałoby się odpowiedzieć?

PS. Ten post stanowi czystą rozrywkę i nie ma na celu dzielenia moich czytelników na grupy.
PS2. Odpowiedzi są aktualne na początek października 2016.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie komentarz, ponieważ bardzo mnie to motywuje do dalszego pisania o książkach. Pamiętaj jednak, że jest to miejsce na dyskusje na temat posta, a nie spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...