czwartek, 2 marca 2017

Jak dobrze znasz Suomi? #3

Zawsze byłam niesamowicie ciekawa co tak naprawdę wiedzą o mnie moi czytelnicy. Jakie mają mniemanie o mojej osobie poprzez pryzmat oblicza, które pokazuje na blogu. Z tą myślą właśnie powstał pomysł na taką małą zabawę w tego, kto wie o mnie najwięcej. Ułożyłam piętnaście pytań na temat moich preferencji czytelniczych i wysłałam je do kilku blogerów, którzy z ogromną chęcią zgodzili się wziąć udział. Kolejnym uczestnikiem jest Ania z Mól Książkowy Recenzuje!

1. Jaka jest moja ulubiona książka?

Na złym tropnie Leeny Lehtolainen

ŻLE!

2. Jaka jest moja ulubiona polska pisarka?

Możliwe, że Anna Lange.

ŻLE!

3. Na punkcie jakiej pisarki miałam obsesje w te wakacje?

Na snapchat wyłapałam głównie Tess Gerritsen

DOBRZE!

4. Dlaczego lubię czytać nie tylko Amerykanów?

Bo Polacy nie gęsi i swych mają. No i spoza USA pochodzi wielu wyśmienitych autorów, jednak mało się o nich mówi, skąd ta Twoja akcja.

DOBRZE!
To kolejny powód, który pojawi się w Dlaczego warto czytać nie tylko Amerykanów? ;)

5. Jaka jest moja ulubiona ekranizacja książki?

Trudno mi powiedzieć, jaką masz ulubioną ekranizację książki.

ŻLE!

6. Ile książek mniej więcej książek udaje mi się przeczytać w miesiącu?

Więcej niż sześć, może czasami i osiem, jednak nie więcej niż dziewięć.

DOBRZE!
Choć mój rekord to 10 ;)

7. Kto jest moim pisarskim autorytetem?

Kurcze, albo Eric-Emmanuel Schmitt albo Stephen King. Jestem rozdarta, ale kiedyś również chyba pisałaś z jakimś polskim twórcą, ale nie pamiętam nazwiska.

DOBRZE!
Padło nazwisko Kinga, więc mogę uznać. :)

8. Na jaką premierę czekam aktualnie najbardziej?

Hm, aktualnie? Nie mam pojęcia i nie będę strzelała niczym, chociaż wiem, że przedpremierowo recenzowałaś książki, której tytuł brzmiał jakoś Paradoks Marionetki: Sprawa Klary B.. Tylko nie wiem, czy jeżeli czytałaś przed premierą to będziesz na to czekać.

ŻLE!
Siła Niższa Marty Kisiel ;)

9. Dlaczego Jace jest idealny?

Nie wiem, dlaczego Jace jest idealny. Jak dla mnie to kretyn i prawie - Gary Stu, czy jak się męska wersja Mary Sue nazywa.

ŻLE!

10. Co ile dni dodaje posta?

Dosyć często, co dwa-cztery dni i codziennie przeglądając feedly często wyskakuje powiadomienie o nowym poście.

DOBRZE!
Dobry przedział. :)

11. Co najczęściej pije przy czytaniu?

Herbatę. Nie pamiętam tylko, czy czasem nie pisałaś o tym, że robisz herbatę i potem zapominasz o niej i pijesz zimną.

DOBRZE!
Rzeczywiście tak napisałam, ale czasem udaje mi się upić parę łyków zanim odpłynę w lekturze. :D

12. Jaka jest moja ulubiona lektura szkolna?

O lekturze wspomniałaś podczas tygodnia z Suomi i pamiętam dwa nazwiska - Sienkiewicz i Dostojewski. Tan pierwszy był chyba jako nieprzeczytany, więc idąc tropem drugiego lubisz Zbrodnię i Karę (chyba, że ktoś gdzieś przerabiał coś jeszcze tego autora).

DOBRZE!

13. Czego w moim czytelniczym życiu najbardziej brakuje?

Pewnie czasu na czytanie, miejsca na książki i środków na zakup nowych książek, to są trzy podstawowe problemy.

DOBRZE!



14. Ile książek przeczytałam w zeszłym roku kalendarzowym?

Strzelam, że +52

DOBRZE!
Dobry przedział :)

15. Kto zazwyczaj jest moim ulubionym bohaterem w książce?

Hm, pewnie ten, kto stoi po jasnej stronie mocy :D

ŹLE!
Seryjni mordercy raczej nie są tymi dobrymi ;)

Ani udało się odpowiedzieć poprawni na 9 pytań i trafia do grona stałych czytelników :) A wam na ile pytań udałoby się odpowiedzieć?

PS. Ten post stanowi czystą rozrywkę i nie ma na celu dzielenia moich czytelników na grupy.
PS2. Odpowiedzi są aktualne na początek października 2016.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie komentarz, ponieważ bardzo mnie to motywuje do dalszego pisania o książkach. Pamiętaj jednak, że jest to miejsce na dyskusje na temat posta, a nie spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...