poniedziałek, 21 grudnia 2015

My Christmas Wishlist

Kroki, jakimi zbliżają się święta już dawno i znacznie przekroczyły ludzką rozmiarówkę i nawet nie jestem w stanie powiedzieć, kiedy ten czas minął. W czwartek już Wigilia, a co za tym idzie pod choinką pojawią się paczki z prezentami, a przecież każdy książkoholik marzy o znalezieniu w nich mnóstwa książek - włącznie ze mną. Co prawda nie wiem, czy w tym roku dostanę jakiekolwiek, ale poniżej przedstawiam wam listę 10 książek, które chciałabym znaleźć owinięte papierem w choinki, bałwanki albo Świętego Mikołaja :)

 
 
 
 
 

Ufff, wybór jedynie dziesięciu był bardzo trudnym zadaniem ;) Jest zbyt wiele książek, które chciałabym przeczytać, ale myślę, że na te chwilę te są tymi, na które najbardziej mam chrapkę i szczerze bym się ucieszyła widzące je pod choinką. A wy? Może chcielibyście znaleźć coś innego? :)

29 komentarzy:

  1. Jest parę pozycji, które również chętnie znalazłabym pod choinką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Aplikację" czytałam i naprawdę polecam, bo to niesamowita książka!
    "Plagę samobójców" właśnie kończę czytać i również uważam, że jest świetna XD
    "Ember in the Ashes" miałam kupić, bo widziałam w Biedronce za chyba 27 złotych, ale jednak odłożyłam ją na rzecz najnowszej płyty zespołu 5 Seconds of Summer ^^

    Pozdrawiam :*
    ksiazki-mitchelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Książki autorstwa Kinga już od dawna chcę przeczytać, ale coś jednak zawsze mnie powstrzymuje :)

    Pozdrawiam, Julia
    countrywithbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka Kinga bardzo fajna, chociaż nigdy nie lubiłam zbiorów opowiadań to ten wzięłam ze względu na autora i się nie zawiodłam. :) A seria Szklany Tron to jedna z moich ulubionych. Reszty pozycji nie znam. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja czekam na święta i moje "Sekretne życie pszczół". Już od tak dawna chciałam to przeczytać!

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę czy by Mikołaj, Gwiazdka i Dziadek Mróz spełnili wszystkie Twoje książkowe życzenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. "Bazar złych snów" muszę sobie koniecznie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O każdej książce słyszałam i szczerze mówiąc też chciałabym je dostać.
    Wesołych Świąt! Oby Mikołaj podarował Ci wymarzony prezent.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Tobie również Wesołych Świąt ^^

      Usuń
  9. Całą serię Maas mam na swojej świątecznej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja to bym chętnie Bazar złych snów pod choinką znalazła - bo Czas żniw już mam - ale wiem doskonale, że czekają na mnie inne magiczne tytuły. ♥ Obyś również dostała to, o czym marzysz! No i miłych oraz spokojnych Świąt Ci życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O, "Ember of the ashes" też bym chciała! Okładka mnie urzekła i to nie tylko z ekranu komputera. "Bazar złych snów" Kinga też wygląda obiecująco. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. "Plagę samobójców", "Aplikację" i "Czas żniw" również chciałabym znaleźć pod choinką ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. No to życzę ci, abyś to właśnie znalazła :D Ja nie mam wishlisty - bo mnie i tak pytają, co chcę i ja wybieram wtedy z dłuuugiej listy "chcę przeczytać" to, na co mam akurat w tej chwili największą ochotę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie pogardziłabym "Plagą samobójców". "Bazar złych snów" też zapowiada się świetnie.
    Życzę Ci znalezienia wszystkich tych cudeniek pod choinką i wiele wiele więcej :)
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę tutaj parę tytułów, które czytałam. Czas żniw jest świetny!
    A ja poluję na Dziecko śniegu:) Oby najwięcej z Twojej listy znalazło się pod drzewkiem:) Pozdrawiam!
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
  16. "Korona w mroku" - posiadam i gorąco polecam!
    Reszty nie czytałam, ale chciałabym sięgnąć po "Amber of Ashes", "Aplikację", "Plagę samobójców" i "Cień i kość"/. Mam je na swej liście :-)
    "Czas żniw" posiadam w swojej biblioteczce i przymierzam się do niej :)
    Zaczarowała mnie okładka "Dziecko śniegu" Muszę się jej przyjrzeć :-)
    Pozdrawiam i wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  17. Również czaję się na "Czas żniw" oraz "Cień i kość " :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Książka - najlepszy prezent. Z tego zestawienia czytałam jedynie APlikację :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety, nie czytałam żadnej z nich. Chociaż chętnie przeczytałabym ponad połowę z nich :)
    Poza tym chciałam Ci życzyć wesołych Świąt. Abyś dostała chociaż jedną książkę ze swojej wymarzonej listy. I aby ta przerwa świąteczna była zaczytana, ale pamiętaj tez o rodzinie.
    Pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Nominowałam cię do tagu http://asik-recenzuje.blogspot.com/2015/12/sylwestrowy-tag-ksiazkowy-orginal.html#more

      Usuń
  20. "Plaga samobójców" i "Czerwone jak krew" również mnie ciekawią, kiedyś po nie sięgnę. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja również bardzo bym chciała "Cień i kość" oraz "Czas żniw". Oprócz tego mnóstwo innych pozycji, a tak naprawdę to będę się z każdej książki cieszyć jak dziecko :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie komentarz, ponieważ bardzo mnie to motywuje do dalszego pisania o książkach. Pamiętaj jednak, że jest to miejsce na dyskusje na temat posta, a nie spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...