poniedziałek, 23 listopada 2015

Chcesz wziąć udział w Polecajce?




Na czym to w ogóle polega?
Powiedzieli wszyscy, którzy przeczytali tytuł postu
.
Jezu, co ona znowu wymyśliła?!
Powiedzieli wszyscy, którzy zobaczyli ten post.

Otóż znowu poniosła mnie wyobraźnia i wymyśliłam blogową zabawę polegającą na wzajemnym polecaniu sobie książek. Co miesiąc spośród zgłoszonych osób będę losować pary, w których zajdzie właśnie taka wymiana. Obie osoby przygotują tytuł książki i jej opis w dwóch trzech zdaniach, po czym osoba, do której skierowane jest polecenie zdecyduje czy będzie chciała ją przeczytać czy podziękuje. Nie jestem jeszcze pewna, czy ustalić jakiś konkretny czas na przeczytanie, ale raczej go nie będzie. Chciałabym tylko, żeby w recenzji znalazło się odniesie, że książka została przeczytana w ramach właśnie tej zabawy.
Wiem, że to jeszcze mało doprecyzowane, ale jeśli są jacyś chętni blogerzy to zapraszam do zgłaszania się w komentarzach. Zgłoszenia do pierwszej tury losowanie zbieram do ostatniego listopada (odbędzie się ono dzień później), ale do zabawy można dołączyć w każdej chwili :) Pamiętaj tylko, że Twoje karteczka dołączy dopiero w następnym miesiącu do puli.

19 komentarzy:

  1. Brzmi ciekawie, wiec czemu nie! Chetnie wezme udzial :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu znowu ja! Tym razem przychodzę z nominacją do LBA! Będzie nam miło jeśli zechcesz odpowiedzieć :) Pozdrawiam serdecznie! http://secretsofbooks.blogspot.com/2015/11/liebster-blog-award-9-10.html

      Usuń
  2. Świetny pomysł, to będzie jakiś sposób do przekonania mnie do innych książek niż te, które wybiorę sobie sama. Zgłaszam się!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł! :D Zgłaszam się!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ten pomysł i uważam, że tego typu akcje są świetnie, więc do chyba oczywiste że się zgłaszam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo, bardzo fajny pomysł! Zgłaszam się!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł. Jesteś bardzo kreatywna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się ;) Świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie zabawy, więc zgłaszam się :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł. Chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny pomysł! Z chęcią wezmę w tym udział. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy pomysł. Chętnie bym dołączyła, ale jak na razie muszę się zmierzyć z moją własną półką, na której zalega sporo książek do przeczytania. Może kiedyś dołączę... :)
    Ale co, jeżeli ktoś poleci komuś np. (to tylko przykład, haha) "Zmierzch", a ten ktoś już to czytał? To będzie takie losowanie "na ślepo", czy jak? xd

    OdpowiedzUsuń
  12. Ryzyk-fizyk, ale jestem chętna pomimo matur.

    OdpowiedzUsuń
  13. Hahha, jakoś tak wyszło, że przeoczyłam post, ale oczywiście zgłaszam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Raz kozie śmierć, zgłaszam się! ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie komentarz, ponieważ bardzo mnie to motywuje do dalszego pisania o książkach. Pamiętaj jednak, że jest to miejsce na dyskusje na temat posta, a nie spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...