środa, 13 grudnia 2017

październikowo-listopadowy bookhaul

Byłam strasznie wkurzona, gdy okazało się, że wcześniej napisany październikowy bookhaul i recenzja Illuminae przepadły sobie gdzieś lecz nie wiadomo gdzie, choć byłam stu procentowo pewna, że je napisałam. Nie miałam za bardzo czasu robić tego ponownie, więc pogodziłam się z faktem, że nie podzielę się z wami swoim zdaniem o najpopularniejszej ostatnio książce młodzieżowej, a bookhaul zrobię dwumiesięczny. W sumie wyszło całkiem dobrze, bo mam teraz do pokazania całkiem sporo książek.



W samym październiku moja biblioteczka wzbogaciła się o sześć nowych pozycji, w tym dwie spore cegiełki. Do recenzji otrzymałam Dwór Cierni i Róż Sarah J. Maas, Rycerzy Krystalii Brandona Sandersona, Króla Kier Aleksandry Polak oraz cudowne Na krawędzi wszystkiego Jeffa Gilesa. Sama zaś kupiłam sobie w końcu książki, które od bardzo dawna chciałam przeczytać, czyli Drogę Królów Brandona Sandersona oraz To Stephena Kinga w wydaniu, które bardzo chciałam, a które trudno znaleźć.



W samym listopadzie zrobiłam sobie już świąteczne zakupy, których głównym zamierzeniem było kupienie prezentu dla taty i przyjaciółki, ale dzięki temu moja biblioteczka wzbogaciła się o piękne, ilustrowane wydanie Silmarillionu Tolkiena, czyli prawdopodobnie moim pierwszym spotkaniu z największą klasyką fantasy, oraz Zawiszę Czarnego Jakuba Ćwieka. Poza tym w biedronkowej promocji upolowałam Krzyk Icemarku, Klingę Ognia oraz W Otchłani. No i oczywiście znalazłam również Bastion Kinga w trudno dostępnym wydaniu. Na spotkaniu z Glukhovskym kupiłam sobie jego najnowszą powieść - Tekst. Wymieniłam dwie niechciane pozycje na Meteoryt i Wilki Lokiego. Dotarł też do mnie mój finalny egzemplarz Podróżniczki, a także pierwsza książka wydana przez Zaklęty Papier, czyli Dwa Oblicza.

Kompletnie nie mam już miejsca na nowe książki, ale ich przybywanie tak niesamowicie cieszy. Grudniowy bookhaul już zapowiada się obficie, bo na samym początku otrzymałam bardzo bogatą paczkę. Mam jedynie nadzieję, że mój Mikołaj wysłucha błagania o nowy regał! Możecie również opowiedzieć mi o tym, co do was przywędrowało w ostatnim czasie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie komentarz, ponieważ bardzo mnie to motywuje do dalszego pisania o książkach. Pamiętaj jednak, że jest to miejsce na dyskusje na temat posta, a nie spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...