poniedziałek, 16 października 2017

wrześniowy bookhaul


We wrześniu przystopowałam nieco z egzemplarzami recenzenckimi, bo nie tylko dostawałam mniej propozycji, ale również chciałam to zrobić, ponieważ dość sporo mi się ich nazbierało. Raczej nieprędko się spod nich odkopię. Niestety jednak poszłam bardziej w kupowanie i trochę zaszalałam w związku z kilkoma promocjami (głównie biedronkowymi), więc i tak mam mnóstwo nowych książek do pokazania wam.

Niestety nie umiem powiedzieć w jakiej kolejności chronologicznej do mnie docierały, jedynie niektóre książki mniej więcej kojarzę, więc będzie to trochę chaotyczny opis. Pod koniec miesiąca zamówiłam sobie Illuminae i Drobinki Nieśmiertelności na bonito.pl. Wcześniej w biedronce za 9,99 wypatrzyłam Buick 8 oraz Przebudzenie Kinga, a potem w pakiecie za 29,99 Akuszerkę i Ćmę Katji Kettu, która skusiłam mnie swoim pochodzeniem - tak, jest Finką. Gdzieś w międzyczasie w Empiku była promocja -50% na drugą książkę w fantastyce i wykorzystałam to kupując Koralinę Neila Gaimana oraz w pakiecie Legion i Idealny Stan Brandona Sandersona. A od wydawnictwa Czwarta Strona dotarły do mnie dwa tomy Żniwiarza Paulina Hendel, czyli Pusta Noc i Czerwone Słońce oraz Księgę Luster Adama Fabera.

Czytaliście którąś z tych książek? Jak wam się podobały? A może jesteście ciekawi mojej opinii o nich? Od której powinnam zacząć? I co najważniejsze! O co wzbogaciły się wasze biblioteczki we wrześniu?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie komentarz, ponieważ bardzo mnie to motywuje do dalszego pisania o książkach. Pamiętaj jednak, że jest to miejsce na dyskusje na temat posta, a nie spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...