sobota, 2 września 2017

Bookhaul - sierpień 2017


W sierpniu przyszło do mnie dwa razy więcej książek niż w lipcu, z czego bardzo się cieszę i będę cieszyć, póki przestanie mi braknąć miejsca na półkach. Kilka z nich kupiłam sobie sama, ale jednak większość otrzymałam od wydawnictw i zaledwie jedną przeczytałam, ale mam nadzieję, że we wrześniu się to zmieni, bo to mój ostatni miesiąc spokoju i potem znowu będę zawalona nauką. Na szczęście tym razem nauką, która mnie interesuje, czyli studiami, ale was to pewnie nie, bo duża część z was ma tak samo, więc przechodzę szybko do głównych gwiazd tego postu, czyli książek. A oto one (od góry):


  • Wszystko jest względne Stephena Kinga, wyłapane na biedronkowej promocji za 9,99 zł,
  • Lśnienie Stephena Kinga, jw.,
  • Kroniki Atopii Mathew Mattera, prezent na rozpoczęcie współpracy z Czwartą Stroną, bardzo udany, ponieważ od dawna chciałam przeczytać tę książkę,
  • Podróżniczka Arwen Elys Dayton, czyli drugi tom Poszukiwaczki od Grupy Wydawniczej Foksal, nie mogę się doczekać lektury, ponieważ kilka wątków z pierwszego tomu bardzo mnie zainteresowało,
  • Szamanka od Umarlaków Martyny Raduchowskiej, od Grupy Wydawniczej Foksal, tej również niezmiernie nie mogę się doczekać, bo na okładce znajduje się blurb od Marty Kisiel, a poza tym okładka jest przepiękna i wydaje mi się, że historia będzie niesamowicie zabawna!,
  • Ocalona Alexandry Duncan, od Grupy Wydawniczej Foksal, ze względu na to, że ostatnio mam niesamowitą ochotę na sci-fi i trafiam na same dobre lektury, ale po niej cudów się nie spodziewam, 
  • Zaklinacz Ognia Cindy Williams Chimy, od Wydawnictwa Otwarte i jak większość osób na nią narzeka, tak ja powiem, że byłam okej. Nawet całkiem polubiłam Adriana i czekam na rozwinięcie wątku ze smokiem, recenzja,
  • I na sam koniec moja największa perełka, czyli genialne wydanie publikacji E-marketing. Współczesne Trendy. Pakiet Startowy, wydawnictwa PWN, które kupiłam z nadzieją, że to dobra pozycja, a co za tym idzie przyda mi się na studiach i w przyszłości zawodowej.
Czytaliście którąś z tych książek? Jak wam się podobały? A może jesteście ciekawi mojej opinii i chcecie mnie pogodzić, żebym szybciej się za to zabrała? Co do was przyszło w tym miesiącu? Opowiadajcie! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie komentarz, ponieważ bardzo mnie to motywuje do dalszego pisania o książkach. Pamiętaj jednak, że jest to miejsce na dyskusje na temat posta, a nie spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...