sobota, 12 sierpnia 2017

Bookhaul - lipiec 2017


W przeciwieństwie do poprzednich miesięcy, w lipcu przybyło dość mało nowych książek, ale też jakoś szczególnie dużo ich nie przeczytałam, więc nie ma nad czym rozpaczać (w końcu miejsce na półkach też nie bierze się znikąd). Połowę z nich udało mi się już przeczytać, a połowa czeka na tę możliwość.

Od lewej:

  • Poszukiwaczka, Arwen Elys Dayton, od Grupy Wydawniczej Foksal, którą ledwo przed chwilą skończyłam czytać i jest to raczej dobra młodzieżówka fantasy, którą polecam na odprężenie,
  • Festiwal Andrzeja Dziurawca, który niezbyt mi się podobał,
  • Gałęziste Artura Urbanowicza, od autora, za które niebawem będę się zabierać!,
  • Stukostrachy Stephena Kinga, które wyczaiłam w promocji za 9,99 w biedronce i chyba nie muszę tłumaczyć dlaczego ;),
Czytaliście którą z tych książek? Podzielicie się ze mną swoją opinią? Opowiedzcie mi też jakie pozycje trafiły do was w lipcu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie komentarz, ponieważ bardzo mnie to motywuje do dalszego pisania o książkach. Pamiętaj jednak, że jest to miejsce na dyskusje na temat posta, a nie spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...