sobota, 15 lipca 2017

Biblioteczny Bookhaul #7



Ostatni raz w bibliotece byłam w maju, czyli niemal dwa miesiące temu, a więc wypadało wreszcie pojawić się tam i oddać chociaż część książek. Wszystkich z poprzedniego Bibliotecznego Bookhaulu niestety nie udało mi się jeszcze przeczytać, ale nie powstrzymało mnie to przed zabraniem kolejnych. Kilka z nich dawno już chciałam poznać i jak je zobaczyłam to po prostu nie mogłam ich nie wziąć. Pozostałe niestety były wyborem nieplanowanym. Tak, więc po tej wizycie moje plany czytelnicze wzbogaciły się o (od góry):

  • Kuzynki Andrzeja Pilipiuka, które dawno temu polecała mi Daria z Biblioteczki Ciekawych Książek i choć szczerze powiedziawszy nie mam zielonego pojęcia o czym jest ta seria, to jestem niesamowicie ciekawa zarówno jej samej, jak i całości twórczości autora,
  • Jonathan Strange i pan Norrell Susanny Clarke, o której również nie wiem nic, ale tytuł i okładka wydają się naprawdę interesujące, oczekuje po niej przerażającej opowieści osadzonej w XIX wieku,
  • Ene, due, śmierć M.J. Arlidge, choć nie do końca jestem pewna, czy kryminały to w tej chwili dobry pomysł, ponieważ nie czuje do nich tak mocnego pociągu, jak każdego lata (może dlatego, że to bardziej jesień niż lato?),
  • Dziewczyna, która igrała z ogniem Stiega Larssona, jw., chociaż tutaj na korzyść działa fakt, że całkiem podobała mi się pierwsza część,
  • Naznaczeni Śmiercią Veronici Roth, która okaże się pewnie kompletnym niewypałem, ponieważ wzięłam ją tylko ze względu na fakt, że chce się przekonać, jak jest zła, nie oczekuje po niej kompletnie nic, zwłaszcza, że Niezgodnej nawet nie skończyłam.
Czytaliście którąś z tych książek i chcielibyście podzielić się ze mną swoją opinią? A może jesteście ciekawi, jaka będzie moja opinia o którejś z nich i chcielibyście, żebym przeczytała ją w pierwszej kolejności? Napiszcie koniecznie! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie komentarz, ponieważ bardzo mnie to motywuje do dalszego pisania o książkach. Pamiętaj jednak, że jest to miejsce na dyskusje na temat posta, a nie spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...