czwartek, 23 marca 2017

Jak dobrze znasz Suomi? - Podsumowanie!

Jestem wreszcie w momencie, w którym po kilku tygodniach leżakowania przygotowań wreszcie udało mi się dopiąć całą tę zabawę na ostatni guzik, opublikować i jeszcze podsumować. Wymyśliłam i zebrałam materiały, ale potem nieco zabrakło już czasu na cokolwiek poza nauką, esejem na olimpiadę oraz czytaniem. Często też po prostu wracałam tak późno, że nie miałam siły w ogóle usiąść do komputera i napisać cokolwiek, dlatego jest tak duży rozrzut między aktualnością odpowiedzi a datą publikacji. Cieszę się jednak, że udało mi się doprowadzić tę serię do skutku. Mam też ogromną nadzieję, że wam podobała i będziecie mieli ochotę jeszcze kiedyś o niej poczytać, ponieważ mam kilka pomysłów na kolejne "edycje".

Wróćmy jednak do podsumowania tego, co już się wydarzyło. W pierwszej odsłonie Jak dobrze znasz Suomi? wzięło udział pięć osób i wszystkie znalazły się w grupie stałych czytelników lub stalkerów, a co za tym idzie wszyscy odpowiedzieli poprawnie na co najmniej 6 pytań, choć bardzo obawiali się, że im się nie uda odpowiedzieć na żadne. ;)  Według mnie poradzili sobie świetnie, a ich odpowiedziały był niesamowicie ciekawe i często zaskakiwały nawet moją osobę.


1. Marta (Cuddle up with a good book) - 12 pkt 
2. Aleksandra (Szara Kawiarenka) i Kornelia (Słownik Sztuki) - 11 pkt 
3. Kitty Ailla (Biblioteczka Ciekawych Książek) - 10 pkt 
4. Ania (Mól Książkowy Recenzuje) - 9 pkt
Ostatecznie tak prezentują się wyniki! Oczywiście gratuluję wszystkim i mam nadzieję, że będziecie chcieli wziąć udział w kolejnych odsłonach tej zabawy. ;) A jeśli ktoś z grona pozostałych moich czytelników miałby ochotę to oczywiście nie ma przeszkód. Wystarczy, że napiszecie wiadomość na mojego emaila, w którym wyrażacie taką chęć.

Trzymajcie się ciepło!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie komentarz, ponieważ bardzo mnie to motywuje do dalszego pisania o książkach. Pamiętaj jednak, że jest to miejsce na dyskusje na temat posta, a nie spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...