piątek, 26 sierpnia 2016

English Matters nr. 60


Hej! Witam w was kolejnej recenzji magazynu English Matters, tym razem wydania wrześniowo-październikowego, które muszę przyznać zaciekawiła mnie najbardziej. Poruszono w nim kilka niesamowicie ważnych dla współczesności tematów oraz przybliżono sylwetkę kraju, który zawraca głowy chyba wszystkich Europejczyków. Przeczytałam prawie wszystkie artykuły, co rzadko mi się zdarza. Jesteście ciekawi co mnie tak zainteresowało? Oto krótki przegląd, co znajdziecie w tym numerze!

  • historia, doświadczenia i postawa wobec świata młodego kanadyjskiego polityka, który może odmienić świat!






  • kilka słów na temat zakupoholizmu, który jest uzależnieniem równie niebezpiecznym, jak alkoholizm, narkotyki czy palenie papierosów,






  • czego chcą przeciwnicy i popierający aborcję, jak wyglądają najbardziej skrajne przypadki rozporządzeń prawnych na świecie oraz co na to polskie prawo,





  • wywiad z trenerem życia, czyli po prostu osobą wspierającą innych, którzy nie radzą sobie z codziennością czy spełnianiem marzeń,





  • jak wyglądają najważniejsze amerykańskie święta i skąd się wzięły,







  • wytłumaczenie, dlaczego Londyn jest tak ciekawym i inspirującym miejscem dla wielu reżyserów, pisarzy czy muzyków,






  • o tym, jak naukowcy darzą do sprawienia ludzkości nieśmiertelną poprzez załadowanie naszych umysłów do sieci,






  • krótkie przedstawienie kraju leżącego na drugim końcu świata, czyli Australii! Co warto zwiedzić i dlaczego,






  • najlepsze oczywiście na koniec, oto przed wami najbardziej niesławni sławni na świecie, czyli najwięksi zdrajcy ludzkości jak Kaligula czy Benedykt Arnold,






Mam nadzieję, że przekonałam was do sięgnięcia po ten numer magazynu English Matters, ponieważ jest niesamowicie ciekawy! Odpowiada na kilka bardzo ważnych i nurtujących pytań oraz przede wszystkim czyta się go bardzo szybko w stosunku do innych, których zrozumienie zajmowało mi dłuższy czas.

6 komentarzy:

  1. Będę niebawem ten numer czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam ten numer i jak dla mnie jest najlepszy z najlepszych.. Wszystkie tematy były dla mnie ciekawe i bardzo szybko dobrnęłam do ostatniej strony :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie zainteresowałby tylko ostatni artykuł :P
    Ale ja jakoś nie mogę się zmotywować, aby te co mam przeczytać nawet :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Też sądzę, że to jeden z najciekawszych numerów English Matters jakie czytałam :) Ostatni artykuł zachęcił mnie do sięgnięcia po książkę "Wielcy zdrajcy w dziejach świata", która była podana w przypisach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, tylko po prostu przetłumaczyłam to po swojemu i dosłownie :)

      Usuń
  5. Za każdym razem jak widzę recenzję tego czasopisma, to myślę sobie, że warto w nie zainwestować i szkolić swój angielski, ale potem znowu zapominam. A widzę, że warto! :)

    http://tekstykultury.pl/

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie komentarz, ponieważ bardzo mnie to motywuje do dalszego pisania o książkach. Pamiętaj jednak, że jest to miejsce na dyskusje na temat posta, a nie spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...