czwartek, 31 grudnia 2015

TOP5: Najlepsze i najgorsze książki 2015 roku.

Okazało się, że na Sylwestra wyjeżdżam dużo wcześniej niż sądziłam, dlatego na szybkiego chciałam wam przygotować jakąś formę podsumowania minionego roku - zarówno w czytaniu, jak i prowadzeniu bloga. Zamierzałam przeczytać 50 książek i udało mi się tego dokonać gdzieś w trakcie wakacji, więc znaczenie przekroczyłam tę liczbę dobijając do 70! Z czego sprawą zaliczam ten rok do naprawdę udanych, zaś jeśli chodzi o bloga to funkcjonuje on od początku sierpnia, więc ma już pięć miesięcy. Zyskał sporą popularność. Przekroczył 10 000 tysięcy wyświetleń i ma prawie 100 obserwatorów. Jestem z siebie niesamowicie dumna, że przetrwałam i udało mi się choć w maleńki sposób wybić wśród konkurencji. Chciałabym napisać o tym dużo więcej, ale nie mam zbytnio czasu, bo piszę to w trakcie czytelniczego maratonu robiąc sobie piętnaście minut przerwy, dlatego przedstawię wam tylko pięć książek, które w tym roku były strzałem w dziesiątkę i pięć, których nie poleciłabym nikomu - wszystkie przeczytane w 2015 roku.

*kolejność przypadkowa*|

Najlepsze:                                    Najgorsze:
 

 

 

 

 

A jak u was to wygląda? :) No i Wszystkiego Najlepszego w nadchodzącym roku!

28 komentarzy:

  1. Ja przeczytałam 25 książek - połowę z tego, co planowałam (52). No cóż, nie narzekam - i tak jest lepiej niż rok temu. ^^ Gratuluję Tobie wyników! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyniku, ja dotrwałam do 71, mam nadzieję, że w 2016 dobiję w końcu do 100 ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyników i życzę jeszcze lepszych w nadchodzącym Nowym Roku! U mnie znalazła się "Złodziejka książek" i jeszcze kilka innych :)

    Pozdrawiam, Julia
    Country With Books ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, a Złodziejkę mam jeszcze przed sobą :D

      Usuń
  4. Nie czytałam żadnej z książek. A nie, "Dotyk Julii"!
    Mi udało się przeczytać 73 książki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne wyniki! My nie planujemy nic na nowy rok. Zobaczymy jak to będzie ;)

    Buziaczki! :*
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kłamca <3
    Jak to Dotyk Julii najgorszy? o.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No po prostu mi się nie podobał, bo nie był niczym nowym, a główna bohaterka mnie strasznie irytowała, a po zakończeniu to już w ogóle byłam rozczarowana :)

      Usuń
  7. NAreszcie ktoś się ze mną zgodził, że "Wybrani: nie są warci uwagi :)
    http://castleona-cloud.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie, ale pewnie i tak skończę tę serię XD

      Usuń
  8. Ja właściwie jeszcze nie podliczyłam moich ksiązek, ale mam to zamiar niedługo zrobić :D
    Widzę w najlepszych Kłamcę, którego mam w planach także się cieszę i nie mogę sie doczekać aż po tę powieść sięgnę:) Pozdrawiam i udanego Sylwestra życzę!
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
  9. Z podanych książek czytałam jedynie "Dotyk Julii" i "Wybranych" XD

    Pozdrawiam :*
    ksiazki-mitchelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się pytam, co ja robię ze swoim życiem, że nie przeczytałam żadnej z tych książek? (chodzi mi oczywiście o te dobre)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z książek wymienionych przez Ciebie przeczytałam tylko "Dożywocie", "Dotyk Julii" i "Wybranych" - ta pierwsza była świetna. "Dotyk Julii" też przyjemnie wspominam.
    Pozdrawiam i życzę szczęśliwego Nowego Roku!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja niestety nie mogę zliczyć dokładnie ile książek przeczytałam, ponieważ nie zapisałam ich nigdzie i wyleciało mi z głowy co dokładnie przeczytałam :(.
    Gratuluje ci za to wyniku :).
    Szczęśliwego 2016 roku życzę :*. Jeszce bardziej zaksiążkowanego niż teraz :D. O ile się da :P
    ~ Julka ☺ ~
    Zapraszam również na nową recenzję:
    http://odkawywoleksiazke.blogspot.com/2015/12/recenzja-4-cz-serii-selekcja-czyli.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Już się bałam, że jest coś ze mną nie tak, bo wszyscy zachwycają się Dotykiem Julii, a mi się ona nie spodobała xd

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja z kolei zaliczyłabym Dotyk Julii do jednej z najlepszych książek przeczytanych w tym roku :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wyniku. Ja przeczytałam niewiele więcej i jestem z siebie niezmiernie dumna, bo pobiłam swój rekord. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje wyniku, niektóre z tych książek, które podałaś czytałam. :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie komentarz, ponieważ bardzo mnie to motywuje do dalszego pisania o książkach. Pamiętaj jednak, że jest to miejsce na dyskusje na temat posta, a nie spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...