niedziela, 15 kwietnia 2018

stephen king challenge


Jeżeli czytacie mojego bloga od dłuższego czasu, to pewnie zorientowaliście się już w tym, że moim ulubionym pisarzem i jednym z największych autorytetów jest właśnie król grozy, Stephen King. W pewnym momencie zorientowałam się nawet, że chyba to własnie on jest tym, którego książek przeczytałam najwięcej spośród wszystkich innych autorów, ale wciąż jest to niesamowicie mało w stosunku do tego, ile ich wydano. Uświadomiłam to sobie, kiedy na stronie listchallenges trafiłam właśnie na wyzwanie poświęcone jego twórczości. Postanowiłam wziąć w nim udziału, a teraz przenieść je bloga w przetłumaczonej wersji, żeby was również zachęcić do spróbowania się w nim.

Poniższa lista zawiera wszystkie książki Stephena Kinga wydane w języku polskim, w tym również zbiory opowiadań, powieści non-fiction oraz pisane pod pseudonim Richard Bachmman. Jest to 69 pozycji, z których przeczytałam zaledwie 17 (☑), a kolejne 52 jeszcze przed mną (☐). Oczywiście obowiązkowo lista ląduje w zakładce z wyzwaniem, gdzie będziemy mogli na bieżąco śledzić moje postępy.


  • Carrie 
  • Miasteczko Salem 
  • Lśnienie 
  • Rage 
  • Bastion 
  • Nocna Zmiana 
  • Martwa Strefa 
  • Wielki Marsz 
  • Podpalaczka 
  • Danse Macabre 
  • Cujo 
  • Ostatni Bastion Barta Dawesa 
  • Uciekinier 
  • Roland 
  • Cztery Pory Roku 
  • Christine 
  • Rok Wilkołaka 
  • Cmętarz zwieżąt 
  • Talizman 
  • Chudszy 
  • Szkieletowa Załoga 
  • To 
  • Powołanie Trójki 
  • Oczy Smoka 
  • Stukostrachy 
  • Misery 
  • Mroczna Połowa 
  • Czwarta po północy 
  • Ziemie jałowe 
  • Sklepik z marzeniami 
  • Gra Geralda 
  • Dolores Claiborne 
  • Marzenia i koszmary 
  • Bezsenność 
  • Rose Madder 
  • Zielona Mila 
  • Desperacja 
  • Regulatorzy 
  • Czarnoksiężnik i kryształ 
  • Worek Kości 
  • Pokochała Toma Gordona 
  • Serce Atlantydów 
  • Jak pisać. Pamiętnik Rzemieślnika 
  • Łowca Snów 
  • Czarny Dom 
  • Buick 8 
  • Wszystko jest względne. 14 mrocznych opowieści 
  • Wilki z Calla 
  • Pieśń Susannah 
  • Mroczna Wieża 
  • Colorado Kid 
  • Komórka 
  • Historia Lisey 
  • Blaze 
  • Ręka Mistrza 
  • Po zachodzie słońca 
  • Pod kopułą 
  • Czarna Bezgwiezdna Noc 
  • Dallas '63 
  • Wiatr przez dziurkę od klucza 
  • Joyland 
  • Doktor Sen 
  • Pan Mercedes 
  • Przebudzenie 
  • Znalezione nie kradzione 
  • Bazar Złych Snów 
  • Koniec Warty 
  • Pudełko z Guzikami Gwendy 
  • Śpiące Królewny ☐ 


Podejmiecie się tego wyzwania razem ze mną? Czytaliście już coś Kinga, a może przygoda z tym autorem jeszcze przed wami? Lub po prostu zdecydowalibyście się na taki challenge tylko z innym pisarzem? Opowiadajcie w komentarzach!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie komentarz, ponieważ bardzo mnie to motywuje do dalszego pisania o książkach. Pamiętaj jednak, że jest to miejsce na dyskusje na temat posta, a nie spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...